Elittävlingar i sverige

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Iprem
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 898
I

Iprem

Har haft diskussioner om vad det krävs för papper på häst och ryttare när man startar Elit tävlingar i sverige. Om man måste ha
FEI Pass, Internationel licens osv eller om det är samma regler som vid nationela tävlingar. Nån som vet????

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Elittävlingar i sverige

det är samma som för nationell. hästlicens, vacc.intyg, ryttarlicens, grönt kort

FEI-pass och internationell licens behövs bara på internationella tävlingar.

Sv: Elittävlingar i sverige

Är det bara på intenationella tävlingar utomlands??? Eller måste man ha det på intenationella tävlingar i sverige också???

Liknande trådar

Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 484
Senast: Tiger tok
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: Edla
·
Kropp & Själ Jag behöver röra på mig. Jag måste komma ut och få upp blåset och fysiken. Jag är en typisk hemmasittare som älskar att vara hemma, alla... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
4 873
Senast: Red_Chili
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 728
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka