JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ellen och Evelina bröt dansk dominans
Moderator
Hästnyheter
Den första internationella YR-tävlingen blev ett segertåg för Evelina Söderström och Weine. Två segrar toppades med en kürvinst och...
Hästnyheter
Junioren Evelina Söderström och Weihenstephaner slog till med en hejdundrande young rider-debut. På tysk mark slog de samtliga...
Hästnyheter
Det var nära medalj, men blev en fjärdeplats för juniorlaget i dressyr på EM. Evelina Söderström blev sjua individuellt i klassen i...
Hästnyheter
Cecilia Bergåkra Berglund blev åtta på EM för unga ryttare och Evelina Söderström slutade tia i juniorernas mästerskap i Holland på...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Angående hull så är det lite beklämmande att många är vana att se hundar i överhull. Corgi-raserna kan jag tycka ofta hålls i varierande...
Bulldoozer
18 minuter sedan
Svar: 1 933
Visningar: 187 597
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Köpte tre kopparmarankycklingar för en månad sedan, då var de relativt nykläckta så kön oklart. Vet ju såklart att det kan bli tuppar...
Fille
29 minuter sedan
Svar: 1 971
Visningar: 189 733
Djur
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har sådan tur att Gissa älskar sin vette och går gärna till kliniken, men hon bor bara 3 min bort och gör hembesök, så det får bli...
dobbis
Idag kl 01:50
Svar: 37
Visningar: 2 191
Hund