Eller hur syns det skillnad? *bild*

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Lord_Calvert
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 117
  • Visningar Visningar 9 650
Sv: Eller hur syns det skillnad? *bild*

Ha! Det är ju ERK!!!

Jättefin är du! :bow:

Javisst är det de...;) Du har vatt där förstår jag, är du nån som man känner??

Tack..:D

Har gått in här förut o kunde inte då o inte nu heller se dina bilder...:confused:

Men hjälp! :eek:

VAD DUKTIG DU ÄR!!! :banana: :bump: :bow: :banana: :bump:

Tänk om jag kunde vara så duktig.. :crazy:

Du är verkligen ren inspiration och ett bevis på att det kan gå, men hur sjuttom man omvandlar det på sig själv, det vet jag inte.. :o
;)

BRA KÄMPAT!!

Jag undrar egentligen hur jag kunde klara av det, för folk säger ju att man ska göra sånt som är roligt o inte pressa sig själv att nu MÅSTE jag ut och springa! För jag tyckte det va pisse tråkigt och guuud vad jag pressade mig själv! NU ska jag ut o springa, till och med i regn :D Jag hatar regn! :angel:
Men det är väl bara att intala sig själv, då går allt!!! :bump:

TACK!!

Jag undrar egentligen hur jag kunde klara av det, för folk säger ju att man ska göra sånt som är roligt o inte pressa sig själv att nu MÅSTE jag ut och springa! För jag tyckte det va pisse tråkigt och guuud vad jag pressade mig själv! NU ska jag ut o springa, till och med i regn :D Jag hatar regn! :angel:
Men det är väl bara att intala sig själv, då går allt!!! :bump:

TACK!!

Intala sig själv att man kan?!

än flyger jag inte iaf... :p

Shit du har ju varit riktigt duktigt... :)

Men du kanske dags att köpa ny kavaj,, hihi..

Måste slänga in härlig häst oxå

:p Tack tack!

Ja, det börjar väl bli dags för det, väntar väl ett tag till, den sitter inte jätte löst som tur är..:D
Men ska köpa en fin från hööks sen tror jag..svart rutig :d

Ja, Lord Calvert är otroligt fin! :love:

Här kommer dom igen då för dom som inte sett!!!

Calleochjag22.jpg

Calleochjag23.jpg

:banana:

Wow! Vad duktig du är. Det är verkligen en prestation att ändra så mycket och ändå hålla det. Tänk om man var så målmedveten.. :angel:

Hästen var väldigt söt också!

:bow: Tack tack... :D Man behöver absolut någon som "pushar" en om man är lite seg.. ;)

Tänkte visa er vilken skillnad det har blivit sen jag ändrade lite på matvanorna o sen jag började springa...

Snacka det va jobbigt i början, ingen kondis o ingen motivation..Men tackvare min pojkvän började vi ut o springa!

Har nu gått ner ca 17kg sen i juni nånting tror jag... Så nu satsar jag på att gå ner 10-15 kg till fram till sommaren eller tills sommaren är slut!!

Härligt :D

Calleochjag22.jpg

Calleochjag23.jpg

Du är en stjärna ju:) Jag kan tyvärr inte se bilderna men jag kan ju se i verkligheten :idea:
Tänk om man kunde vara lika duktig som du! Jag flåsar ju till och med när jag rider...:o Lite löpträning skulle kanske inte skada... hmmm... Får ta dig till hjälp när jag ska lägga upp ett träningsprogram :D

Liknande trådar

Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 193
Senast: Jamtland
·
Hundavel & Ras Hej! Ni har säkert sett hundratals av dom här trådarna, ni har säkert också sett hundra av dom här trådarna som börjar med "Ni har...
Svar
17
· Visningar
1 982
Senast: MiniLi
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
21 086
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i... 2
Svar
33
· Visningar
10 485
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈