Eluppvärmda vattenkoppar

simpan

Trådstartare
Är det nån som vet var man får tag i de eluppvärmda vattenkopparna som gör att man kan ha vatten ute till sina kusar året runt.

Har sett några bönder ha sådana i hagarna till sina kossor men vågar inte gå in och fråga. Bönder är ett farligt släkte.... ;)

Nån som vet var man får tag på dessa koppar och vad de kostar. Vill gärna ha dem i stallet också så behöver man inte oroa sig för att det ska frysa där heller, jag har gärna så kallt som möjligt i mitt stall.
 
Fråga på anläggningsutrustning istället. Tror du får fler svar där. :)
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 433
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 073
Senast: nullo-modo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 025
Senast: tuaphua
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 120
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • GVFÖ 2024
  • Köpa hus

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp