EM - fälttävlan

Jag läste att Sara ev skulle sälja Bigsy efter EM och måste säga att jag förstår henne, det spelar ju ingen roll att hon rider jättebra både i dressyr och terräng, när hästen inte lyfter på fötterna på hoppbanan.
Det var väl andra ägaren som ville sälja?

Hoppas Sara får tag på en roligare häst, tycker hon red bra i hoppningen också men jag vet inte hur man ska rida för att få den där hästen att lyfta på fötterna...
 
Det var väl andra ägaren som ville sälja?

Hoppas Sara får tag på en roligare häst, tycker hon red bra i hoppningen också men jag vet inte hur man ska rida för att få den där hästen att lyfta på fötterna...

Nej Bigsy är redan utlöst från andra ägaren. Sara sa sen efter det att hon kanske inte är kvar efter EM
 
Jag kan inte så mkt om fälttävlan, men kul att titta nu!

En undran dock.. Är det inte lite tråkigt att de kan göra helt kassa ritter i banhoppningen och ändå ha så mkt tillgodo totalt?
Som den här med 24 fel nu och ändå går om andra som varit felfria :confused:
Förstår ju dock att terrängen ska vara tyngst!
Vet inte vem det var du skrev om men i täten tycker jag ofta banhoppningen är ganska avgörande. Typ ett nedslag som skiljer mellan guld - silver eller brons, eller mellan medalj och ingen medalj alls. De mästerskap jag sett tror jag inte någon kunnat göra en dålig hoppning och ändå vara topp 5.
 
Nej Bigsy är redan utlöst från andra ägaren. Sara sa sen efter det att hon kanske inte är kvar efter EM
Aha, andra ägaren stod med som ägare i resultatlistan fortfarande. Äger Sara den själv nu eller? Hoppas hon säljer och satsar på nåt roligare :angel:
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 449
  • Artikel
Hästnyheter Det fanns stora förhoppningar på det svenska young rider-laget till EM i fälttävlan. Men endast två av fyra tog sig i mål och...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hon är svenska lagets ankare på EM i fälttävlan – men går ut först. "Jag är bekväm med den rollen," säger Frida Andersén som också...
Svar
0
· Visningar
300
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp