EM - fälttävlan

Som stamtavlenörd tycker jag att det är tråkigt att man inte sagt ett ord om stammarna, i alla fall har inte jag hört något. Det finns ju flera ättlingar till hingstar med svensk anknytning. Och lite kul är det att Låd-Sötisen har en travare till mormorsmor.

Och nu klagade de på vedervärdig musik vilket tydligen är en tanke som är så intressant att den måste uttalas högt.
 
Som stamtavlenörd tycker jag att det är tråkigt att man inte sagt ett ord om stammarna, i alla fall har inte jag hört något. Det finns ju flera ättlingar till hingstar med svensk anknytning. Och lite kul är det att Låd-Sötisen har en travare till mormorsmor.

Och nu klagade de på vedervärdig musik vilket tydligen är en tanke som är så intressant att den måste uttalas högt.
Vilken är Låd-Sötisen?
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
27 468
  • Artikel
Hästnyheter Det fanns stora förhoppningar på det svenska young rider-laget till EM i fälttävlan. Men endast två av fyra tog sig i mål och...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är dag ett av två med dressyr på EM i fälttävlan och Frida Andersén har inlett för det svenska laget med ett starkt program.
Svar
0
· Visningar
261
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Hon är svenska lagets ankare på EM i fälttävlan – men går ut först. "Jag är bekväm med den rollen," säger Frida Andersén som också...
Svar
0
· Visningar
302
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp