EM - hoppning

Har säkert skrivits tidigare i tråden (inte läst igenom alla sidor) men har ni koll på hur laghoppningen går till? Är det en klass imorgon också?
 
Fast det är lite svårt att veta exakt just nu, eftersom tiderna ska räknas om till fel innan poängen summeras. Men det borde de iaf kunna upplysa om :angel:

Men de borde väl iaf kunna ha nåt enkelt system så de ser att tex alla nederländska ryttare är i botten och tyskar i toppen (exempel! Vet inte hur det är eg.) så de iaf har ett hum om hur det ser ut.
 
Nån som sett nåt lagresultat ännu? Om jag lyckats räkna rätt och hittat rätt siffror ser det ut såhär:
Schweiz: 5.15
Frankrike: 6.78
Sverige: 7.21
Irland: 8.11
 
Nån som sett nåt lagresultat ännu? Om jag lyckats räkna rätt och hittat rätt siffror ser det ut såhär:
Schweiz: 5.15
Frankrike: 6.78
Sverige: 7.21
Irland: 8.11

Hamnade in Live på presskonferensen och där sa dom att resultatsystemet hade kraschat så därför vet dom inget om lagresultatet.
 
Har undvikit alla ställen man kan råka se resultaten på och kollade nu i eftermiddag/kväll.

Peders runda såg nog snyggast och säkrast ut och ändå över en sekund till Ehning :laugh:. Malin tycker jag red bättre än förväntat, synd på nedslaget. Känns som hon ofta har en dag hon faller igenom på under mästerskap, hoppas det inte blir så nu för då ser det ju lovande ut. Trist för Henrik men han lär ju vara revanschsugen. Douglas :up:
 
Har undvikit alla ställen man kan råka se resultaten på och kollade nu i eftermiddag/kväll.

Peders runda såg nog snyggast och säkrast ut och ändå över en sekund till Ehning :laugh:. Malin tycker jag red bättre än förväntat, synd på nedslaget. Känns som hon ofta har en dag hon faller igenom på under mästerskap, hoppas det inte blir så nu för då ser det ju lovande ut. Trist för Henrik men han lär ju vara revanschsugen. Douglas :up:

Har inte själv hunnit se mer än Henriks och Malins rundor men hörde av en fd känd tävlingsryttare att CC inte var helt i 100 form för mästerskapet egentligen och även om jag inte är förtjust i Malins ridning direkt tyckte jag det var en bra runda trots allt och förargligt med 4 fel.

Tror ni att Peder och All in kommer att hålla hela vägen? Jag hoppas på guld såklart för dem individuellt :D
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
28 995
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
298
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag rids andra rundan i EM i hoppning. Alla ekipage och alla lag är fortfarande med, men redan nu har många halkat efter. Det gäller...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter I dag, tisdag, smyger ponny-EM i Frankrike i gång med invigning, lottning av startordning i lagtävlingarna och besiktning av...
Svar
0
· Visningar
293
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp