Bukefalos 28 år!

EM i hoppning 2021

Hoppas på Peder individuellt nu då...

Förvånande faktiskt med två nedslag för alla svenskar hittills.
Verkligen tråkigt :( men det var som Lotta sa igår (tror jag) att ju fler nollor man har desto närmare är man ett nedslag. Det har gått väldigt bra för alla ryttarna på tidigare tävlingar (OS, GCT, Falsterbo). Samtidigt är det nog väldigt tuffa dagar för hästarna och ryttarna med höga hinder och tekniska banor. Vi får alla hoppas på bättre resultat i Nations Cup:)
 
Blir galen på henne. Rösten kan hon ju inte hjälpa och den stör mig inte heller, men vad hon säger och när hon pladdrar meningslöst med noll koll :banghead:
Kan inte mer än hålla med. Förstår inte varför man ofta i sport har en expertkommentator och en som inte vet någonting om sporten som pladdrar på om allt annat. Hade varit bättre med två vettiga kommentatorer så det blir mer diskussion. Men då kanske alla som tittar inte förstår? Anna-Maria är minst lika tråkig när hon kommenterar GCT. Eller kommenterar gör hon inte, läser mest upp ålder på hästar, stam och tidigare ägare.

Samma sak var det under VM i konståkning. En som tidigare tävlat i sporten och en som aldrig åkt konståkning. Där var det minst sagt knepiga kommentarer heeeeela tiden som inte tillförde någonting.
 
Kan inte mer än hålla med. Förstår inte varför man ofta i sport har en expertkommentator och en som inte vet någonting om sporten som pladdrar på om allt annat. Hade varit bättre med två vettiga kommentatorer så det blir mer diskussion. Men då kanske alla som tittar inte förstår? Anna-Maria är minst lika tråkig när hon kommenterar GCT. Eller kommenterar gör hon inte, läser mest upp ålder på hästar, stam och tidigare ägare.

Samma sak var det under VM i konståkning. En som tidigare tävlat i sporten och en som aldrig åkt konståkning. Där var det minst sagt knepiga kommentarer heeeeela tiden som inte tillförde någonting.
Det funkar ju om den som inte är expert lyssnar på experten. Anna-Maria är ju alldeles för pladdrig (och verkar tro att hon kan mer än hon gör?). Eller om kommentatorn har viss kunskap även om den inte är expert.
 

Liknande trådar

Hoppning Nu startar EM i hoppning och jag tycker att det förtjänar en tråd. Det är väl inte bara jag som kommer att titta?
35 36 37
Svar
723
· Visningar
28 598
  • Artikel
Hästnyheter Det är dags för EM i hoppning i Milano. Sverige kommer med fem ekipage och tävlingarna sänds i SVT. Här är allt om EM i Milano 2023.
Svar
0
· Visningar
289
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det är en intensiv tävlingsperiod just nu, där de internationella mästerskapen avlöser varandra. Nästa vecka väntar ett spännande EM i...
Svar
0
· Visningar
280
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Direkt efter guldyran och att EM i hoppning avslutas i italienska Milano är det dags för dressyrryttarna att gå in i mästerskapsbubblan...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp