em76 i westernsadel

• Western
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 122

em76

Trådstartare
Vad tycks?

EPrestigeskritt.jpg

EPtrav.jpg

Hästen är en 10-årig arabvalack.

Sv: em76 i westernsadel

Tjusigt! Vilken fin häst! Ska du köpa?

Inte jag, det är moster som ska köpa häst. Men jag kommer rida den ganska mycket.
Tycker ni jag ser stor ut på honom? Jag är van vid islandshäst och haflinger så jag tyckte han kändes lagom. Han är 153 cm och jag är 176.

Inte jag, det är moster som ska köpa häst. Men jag kommer rida den ganska mycket.
Tycker ni jag ser stor ut på honom? Jag är van vid islandshäst och haflinger så jag tyckte han kändes lagom. Han är 153 cm och jag är 176.

Va kul!
Näe tycker inte alls att det ser dumt ut, snarare tvärt om!

Liknande trådar

Utrustning Har sökt men hittar inte.. En Simco Western sadel med en stämpel 2 uppe under fender, är det bom storlek och vad är det för storlek? Dom...
Svar
0
· Visningar
106
Senast: Puh
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·
Foder & Strö Tankar om denna analys. Har ett 10-årigt KWPN sto som är svår att få hull på och tanken är att hon ska betäckas så småningom, tror ni...
Svar
2
· Visningar
474
Ekonomi & Juridik Jag har vår 10-åriga D-ponny (Skåne) ute till försäljning till halva priset mot vad som var "normalt" för tre år sedan. Det är i princip... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 309

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka