Embassy II

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare LucyShow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 842
Sv: Embassy II

Har du kollat på Celles hemsida ? Det är väl där han bor och all info finns på sidan.

Han är mycket framgångsrik på tävlingsbanorna , med över 300.000 euro i prispengar.
Han har ännu inte så många avkommor i Tyskland för att få ett avkommeindex vilket jag tycker är lite märkligt En annan intressant sak är att han inte blev godkänd i Hannoveraner Verband efter sitt 300-dagarstest på Celle 2004, utan blev gekört i det lilla "öppna" avelsförbundet ZfdP 2005. Däremot har både Embassy I och III varit Celle-hingstar.

Resultat på HLP
Dressyrindex 82.79 (26)
Hoppindex 110.93 (11)
Totalindex 94.19 (22/42 deltagare)

Han är mycket framgångsrik på tävlingsbanorna , med över 300.000 euro i prispengar.
Han har ännu inte så många avkommor i Tyskland för att få ett avkommeindex vilket jag tycker är lite märkligt En annan intressant sak är att han inte blev godkänd i Hannoveraner Verband efter sitt 300-dagarstest på Celle 2004, utan blev gekört i det lilla "öppna" avelsförbundet ZfdP 2005. Däremot har både Embassy I och III varit Celle-hingstar.

Resultat på HLP
Dressyrindex 82.79 (26)
Hoppindex 110.93 (11)
Totalindex 94.19 (22/42 deltagare)

Ojdå, undrar vad det berodde på att han inte blev godkänd?

Ja, han är ju tydligen mest framgångsrika tyskfödda i år.. hittar dock bara ett par filmer på avkommor på youtube och de var sådär..

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
465
Senast: Rosett
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 325
Senast: Murray
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 475
Senast: Freazer
·
Ekonomi & Juridik Hej! Har lite frågor ang. hästar som inte blivit färdigregistrerade och vad som kan vara viktigt att tänka på i detta fall. Kikar...
Svar
11
· Visningar
990
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka