Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lobelia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 505
  • Visningar Visningar 53 386
Varför skulle jag som ond lobba så hårt för att få ut MikaTela?
Skulle jag vara fåret skulle det ju rent av vara idiotiskt . Tänk på att det var först till denna DL som lyan fick gissa på svarta fåret för första gången. Så inför denna lynchen var det väl än viktigare att visa följsamhet mot lyan från fårets sida sett?
Jag kan följa ditt resonemang om du funderar på om jag är kommandoran, men samtidigt varför då funderar jag så tydligt i den riktningen redan igår ( mot MikaTela?)
Alibi i all ära - men är det verkligen det troligaste ?

Har du jobbat så hårt på att få ut MikaTela? Din försenade röst som inte gjort ngt alls för röstresultatet i DL var första gången du nämnde MikaTela.

Nu har jag gått igenom dina övriga inlägg fram till rösten i DL2 och det är inte mycket teorier om varför MikaTela borde vara ond utan mest funderat över att det var hon som blev räddad i DL1.

Sedan är det en sak till, troligen anade lyan att MikaTela troligen var körd redan efter DL1 eftersom hon var uppe för lottning redan där och kan därför ha valt att offra henne i ett försök att skaffa sig alibi.....

(var tvungen att klippa i citaten för att allt skulle komma med - 1000characters regeln...)

jag menade att jag kanske såg som ett försök att rädda MikaTela( vilket det fortfarande kan ha varit inser jag !) när det borde varit Habina ( vilket vi nu vet inte var sant!) eller Artline

16:37 Artline röstar på Mirtai
16:45 Jfrelin röstar på Ferrari
16:51 MikaTela röstar på Dentaku
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:49 cirkus röstar på Artline
20:53 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
21:04 Ferrari röstar på Habina
21:11 fio röstar på Habina
21:19 Dentaku röstar på Artline
21:20 Paddington röstar på MikaTela

så här långt står det
MikaTela 2
Habina 2
Artline 2
så därmed blir det intressant med rösterna därefter

16:37 Artline röstar på Mirtai
16:45 Jfrelin röstar på Ferrari
16:51 MikaTela röstar på Dentaku
20:15 Habina röstar på Snurrfian
20:49 cirkus röstar på Artline
20:53 Blacksmithfarm röstar på MikaTela
21:04 Ferrari röstar på Habina
21:11 fio röstar på Habina
21:19 Dentaku röstar på Artline
21:20 Paddington röstar på MikaTela

dessa särskilt :

21:21 Snurrfian röstar på Habina
21:24 Mirtai röstar på Artline
21.26 bollen__ röstar på MikaTela

( 21.31 quarter4ever röstar på MikaTela )

Habina vet vi ju numera var god , så javisst hamnar Snurrfian under lupp för att ha lagt en tredje röst på henne. Artline vet vi inte vart hon hör hemma-men bara det faktum att Mirtai röstar på henne får mig att fundera bigtime alibi röst ( sorrry @Mirtai :heart )
Vad det gäller MikaTela så tja bollen__ borde inte ha puttat upp henne till lottning det sista hon gör ( men sedan NÄR gör bollen__ det man borde -ffa om hon är ond utanför lyan:laugh: )

och bara för rättvisans skull jag röstade aningens,aningens försent på MikaTela i denna lynchen. Det kan tyda på at jag visste vilka som var onda eller goda ( nu hjälper jag er lite i era tankar här :D ) ( men tja borde kanske ha valt habina dårå?)men jovisst MikaTela kan vara god hon med- så fallgroparna i det resonemanget :grin: - eller så röstade jag på den jag jag faktiskt såg som mest skum, sedan hade jag lite tilt i hjärnan på vilka övriga jag ansåg skumma - som sagt - ståååånga mig:banghead::banghead::banghead:

förvirrad var ordet !
Det som jag menade igår var att jag tyckte mig se att ev några försökte rädda MikaTela där med rösterna på Habina och Artline, sedan ett tag hade jag ångest över om det istället kunde vara Artline eller Habina som kanske försökte räddas, så det blev lite ( eh mycket :o )förvirrat när jag lite blandade ihop vilka som röstade vart och därmed borde kollas upp. Inte konstigt att ni tycker att jag var ologisk igår, för det var jag :wtf:
Hursom haver bestämde mig väldigt sent för att MikaTela var den som kändes mest trolig att bli räddad av de tre, så röstade där ( eller försökte rösta där iaf )
Sedan vad det gäller tiden så fattade jag faktiskt inte igår @cirkus varför klockan

Nä igår var jag verkligen inte logisk- eller jag blandade ihop det i huvudet när jag fick olika kandidater att fundera över . och vilka som röstat på vilken kandidat.
Jag blev rätt less på mig själv med därav alla:banghead: igår...:p

Jag hade också tanken att Habina kunde vara den som kunde "räddas" igår, så jag hade 3 att fundera över Artline MikaTela och Habina + de som röstade där , närmast hela startfältet det! .

Idag funderar jag som jag skrivit innan över det scenariot att alla 3 kunde vara goda och i så fall så kunde de onda bara njuta av att se vilken god roll de skulle lyckas få ut:meh:

Så som vanligt så kan det vara en mängd olika scenarion

Dessutom ska man kanske inte glömma bort de 3 ströröster som lades i början, det är ju iofs inte ovanligt att de första rösterna i DL1 inte blir på samma person, tvärtom. Det intressanta är att de inte får en andra röst , eller en tredje osv...
Här kan jag se flera alternativ :

Det är röster som hamnat på ulvar, och de vill väl helst inte rösta ut en kollega, även om det inte heller är ovanligt ( för alibi) i DL1 , men helst tror jag att de styr över så rösterna hamnar på goda istället

Det är ulvarna som lagt de 3 strörösterna . Och de bara lutar sig tillbaka och låter ( till övervägande del )de goda sköta jobbet i lynchen

En av strörösterna kan vara lagd av fårulven på en i lyan för att meddela sig med den

Det kan å andra sidan vara endast goda som lagt strörösterna....

:idea:

Lite tankar från mig

3. Snurrfian lägger vad hon trodde var en andra röst på Habina, men det var en tredjeröst. Har idag ändå haft en del vettiga resonemang tycker jag och samtidigt vet jag inte vart jag har henne. Samtidigt så är det hennes tredje röst som sätter upp Habina till lottning och jag vet att snurrfian ganska ofta som ulv gör sånt som man inte "ska " göra. Och i min fundering om rösten på Habina är ett försök att rädda MikaTela så får hon ända mina ögon kvar på sig,

postar detta så länge - fyller på med de andra sedan

11. TeamLundVer ännu en som har litet antal inlägg, men har också på förhand förvarnat om att hon troligen skulle ha ett lågt deltagande. Till hennes fördel är att hon ändrade rösten hon la tidigt på mig för att istället lägga den på MikaTela. Men vågar inte hålla henne som god bara utifrån det

15. MikaTela Ja jag försökte rösta på henne, min korta motivering avsåg att jag tidigt fick en tanke att hon liksom försökte att inte hålla mig som ond. Kan vara för att hon vet att hon misstänkt mig en gång tidigare när hon var ond och jag blev på henne som en igel efter det . Dessutom håller jag själv det inte för helt otroligt att lyan kan ha trott att jag VAR svarta fåret igår, och då blir det än mer logiskt att hon faktiskt är ond som ville försöka bilda kontakt. Jag reagerar också på att hon röstar på Dentaku och utesluter lite andra i Sven- diskussionen ( bla mig )
En potentiell ulv för mig

Med tanke på hur omröstningen ser ut så finns det egentligen ingen anledning att vänta med att rösta idag
Jag har inte ändrat mina tankar om MikaTela som jag hade redan igår.
Jag ser det som fullt möjligt att hon faktiskt blev räddad igår, och jag reagerade på att hon så enkelt ville hålla mig som möjligt god, tillsammans med en del andra. Rätt vågat inför DL1 även om det givetvis är trevligt att bli hållen som god. Men inför DL1 så är det bara onda som vet vilka som är goda , så det skaver för mig! Ett annat scenario som jag ser som fullt möjligt är att hon ( och lyan i detta scenario) skulle kunnat trott att jag var fåret och ville försöka signalera tillbaka för att se reaktionen sas .
Jag tror det blev ett uppvaknande för lyan idag när jag uppmanade till att försöka hitta kommandoran och dessutom höll två som troliga kandidater till att kunna ha den rollen ,Artline och MikaTela.
Och det har ramlat in en hel del tidiga röster på mig som jag noterar , då jag vet min roll.
Det känns som lyan är på jakt efter mig helt enkelt, för det är enkelt att få mig misstänkt pga mitt usla spel denna gången och de ser en enkel väg att få ut mig i denna lynchen
därför
quarter4ever röstar på MIkaTela

Hon röstade hyfsat tidigt på mig i gårdagens lynch, lite i mitten -hade det varit två onda uppe till lynch tror du inte att hon kanske avvaktat lite ?
tillägg till detta
Om hon var tvungen att rösta då pga ILR så tycker jag dessutom att hon i sådana fall ( om jag var ond så det fanns två onda uppe för lynch)borde ha lagt sin röst på en tredje ( god )kandidat.
TLV hade redan ändrat sin tidiga röst på mig( som skulle kunnat tagits som att hon var BW och "visste" något om mig- så det var ju inte som att jag skulle blivit "siad" av någon besserwisser heller.
Mest troligt är det kanske att en ulv redan röstat på mig och hon följde den rösten ( iom att det till denna lynchen var första gången som lyan skulle få gissa på svart fåret )
Fast inser att det resonemanget inte helt hjälper till om jag skulle vara ond- det skulle hon ju kanske göra - följa en ulv som röstar på en annan ulv ...:crazy:

orkar inte gå tillbaka och leta citat eller vem som skrev vad.
Men det var ngt om att "varför valde inte lyan inte försöka få upp ngn annan till röstning utan bara nöjde sig med MikaTela och Q" - kommer inte ihåg exakt vad det stod.

Den enda övriga som jag sett som kunnat vara på tapeten för det igår var Artline och om (nu säger jag om) Artline är i lyan så vore det väl väldigt dumt att lägga upp ytterligare en ulv till lynch?
Om Artline skulle vara god och blev lynchad - hade inte de som röstat på henne då blivit väldigt granskade och misstänkta för att vara ulv?

Så varför då försöka lägga upp ytterligare en person till lynchen? Jag kan inte se att ulvarna skulle ha vunnit ngt på att göra det.

Har du jobbat så hårt på att få ut MikaTela
Det är väl ändå henne jag till största delen koncentrerat mig på ?
Ffa sedan jag greppade att ängeln låg risigt till ( vilket jag gjorde direkt efter jag sammanställde vad som kunde skett med alla roller under första dygnet ) kom ju på det när jag skrev att kommendoran kunde ha tagit hjälp av hjonen . dock inte för att distrahera Alfred iom att käket misslyckades )
Dock ville jag inte skriva ut just det i tråden pga att jag misstänkte att en sådan diskussion mest skulle gagna den onda sidan. Tyckte det räckte att notiifera folk om det så hoppades jag att de skulle tänka lite själva
Nu kom det upp ändå, så då ville jag mest peka på att ju förelåg en väldigt stor risk att bli av med ängeln- precis som Dentaku konstaterade när hon drog upp det.

Men som sagt, ni får gärna misstänka mig, och ställer jag till det i folks hjärnor med teorier så kanske det är bättra att ta bort mig från ekvationen så hjälper det nog till att få rätt på de flestas kartor

MEN idag så borde vi verkligen verkligen få ut kommandoran i första hand- för den kan ju ställa till det med sina två skills
Men hittar du - eller ni andra inget annat och är övertygade om att jag trots allt är kommandoran så gör då som jag föreslog- rösta ut mig -så kommer ni att bli klokare sedan

orkar inte gå tillbaka och leta citat eller vem som skrev vad.
Men det var ngt om att "varför valde inte lyan inte försöka få upp ngn annan till röstning utan bara nöjde sig med MikaTela och Q" - kommer inte ihåg exakt vad det stod.

Den enda övriga som jag sett som kunnat vara på tapeten för det igår var Artline och om (nu säger jag om) Artline är i lyan så vore det väl väldigt dumt att lägga upp ytterligare en ulv till lynch?
Om Artline skulle vara god och blev lynchad - hade inte de som röstat på henne då blivit väldigt granskade och misstänkta för att vara ulv?

Så varför då försöka lägga upp ytterligare en person till lynchen? Jag kan inte se att ulvarna skulle ha vunnit ngt på att göra det.
Jag som har den funderingen och det var i funderingen om svarta fåret att den ( som inte sitter i lyan och kan delta i ev planeringar ) borde velat ta fram en tredje kandidat för att undvika att rösta på nån av oss två igår, om nu även jag skulle sitta i lyan
Ffa som vi nu vet att JFrelin var svarta fåret och hon röstade när det var relativt tidigt i röstningen

MEN idag så borde vi verkligen verkligen få ut kommandoran i första hand- för den kan ju ställa till det med sina två skills
Men hittar du - eller ni andra inget annat och är övertygade om att jag trots allt är kommandoran så gör då som jag föreslog- rösta ut mig -så kommer ni att bli klokare sedan

Kommendoran kan redan ha använt sina två skills, har hon använt en eller båda redan så är hon inte ett större hot än ulvarna. Vem säger att hon måste ha båda kvar? Visst finns den chansen, men jag tror den är liten.

Fördelen med att det var Jfrelin som var svarta fåret är att det inte är såå många inlägg att gå igenom ;)

JFrelin väljer JK Rawlings (precis som Q) använder sedan nästan ordagrant vad Q skrivit – Q skrev att eftersom tolkningen var fri så låter hon nomineringen ligga kvar och Jfrelin skriver att hon nominerar JK Rawlings för att tolkningen är fri.

Röstar Ferrari, Q4, Röstar på Ferrari för att hon tycker det är typiskt ulvigt att hänga på när det nästan var klart att Astrid skulle vinna, detta för att inte sticka ut eller lägga en avgörande röst.
Tycker det är förvirrat och att det började med alla frågor om rollerna. Köper att man vill fråga i tråden men tycker det är bättre att man tar det i PM m LL om man är osäker. Tycker sedan det är märkligt att Q inte hann rösta då hon var inne så långt innan DL. Skriver sedan att som god behöver man inte vara rädd i en första DL eftersom få vet om vad andra har för roller och det är helt acceptabelt att man råkar rösta på en god och den erfarenhet hon har av ulvlekar är att det är mest onda som har svårt att rösta. Skriver sedan att hon inte gillar när folk sitter inne med röster. Det blir väldigt svårt för en att reagera när alla röstar 5 min innan. Bättre att lägga en tidig röst med teori och ändra om man upptäcker att något börjar hända som man inte gillar. Noterar att om Alfred skyddad sig själv så vet både goda lyan och ulvarna vem det är nu. Funderar över hur kommandoran kommer att göra å funderar över att denne kanske inte kommer offra sin förmåga redan nu utan vänta och istället försöka få den som blev skyddad att bli lynchad i stället. Får invändning från Q som inte förstår resonemanget. Förtydligar hur hon tänker genom att skriva att för de onda är det effektivare att försöka lyncha den som skyddade sig själv å lyckas de inte med det kan de använda hjonen å sedan äta en god till. Själv är jag så förvirrad av hela resonemanget så jag skriver inte ngt mer om det (andra får fylla i för jag fattar inte vad Jfrelin/Q försöker säga). Det slutar med att Q/Jfrelin skriver att diskussionen troligen föder onda sidan mer än den goda vilket jag håller med i.

Tycker i sitt inlägg at Q4 är den som är mest konstig så här långt, dels med beteendet kring DL1 och sedan dennes försvar som hon tycker inte känns helt ärligt. Skriver också att hon (Q4) inte skriver särskilt mycket om andra vilket kan vara att hon inte vill avslöja andra.

Summa summarum – om jag försöker leta spår bland JFrelins inlägg så hamnar jag på Q eller Ferrari.
Q pga JK Rawlings och på Ferrari pga JFrelins tidiga udda röst på den samme i Dl1.
(och jag trodde nog aldrig jag skulle skriva det här - men då står udda rösten på Ferrari ut lite mer för mig för den är inte OT-baserad)

Kommendoran kan redan ha använt sina två skills, har hon använt en eller båda redan så är hon inte ett större hot än ulvarna. Vem säger att hon måste ha båda kvar? Visst finns den chansen, men jag tror den är liten.
Hon borde inte ha använt sig av att distrahera alfred om det inte är så att ängeln av outgrundlig anledning valt att skydda JFrelin första natten? Jag tycker att det är om hon har kvar den möjligheten hon ska väck för annars tror inte jag att vi har en ängel med i spelet efter inatt

Hon borde inte ha använt sig av att distrahera alfred om det inte är så att ängeln av outgrundlig anledning valt att skydda JFrelin första natten? Jag tycker att det är om hon har kvar den möjligheten hon ska väck för annars tror inte jag att vi har en ängel med i spelet efter inatt

Så varför inte distrahera den de försökte käka igår och käka den inatt igen? Istället för att käka Jfrelin? Logiken är ju kass ^^

God morgon! Smidigt av ulvarna att käka fåret, bra jobbat :up::D
Men Jfrelin var alltså fåret. Skönt med någon som inte producerat så många inlägg att gå igenom :angel:

Vi har så superfint väder idag så jag kommer nog vara rätt off idag.

Så eftersom vägen från JFrelin leder mot Q4 och Ferrari kikar jag lite närmare på Ferrari...

Ferrari väljer Astrid, röstar Habina, MikaTela. Hade inte reflekterat över att Q4 ställer så många rollfrågor för att uppmärksamma andra utan tyckt det varit bekvämt att ngn annan ställt frågorna så har hon sluppit göra det själv. Hade inte tänkt på att OT-rösten skulle vara ngt att grunda leken på, men vist är det ett bra sätt att komma igång m teorier. Hade inte alls tänkt igenom sitt val av Astrid utan det var den första person som hon kom på eftersom Emil är temat för leken. Hänger inte med å undrar om det är OT-omröstning som är på tapeten el ngt annat. Diskuterar svenska språket och tror inte negotationer är ett riktigt ord. Röstar på Habina för att denne hackar på Snurrfians telefon som inte kan stava, sedan gör Habina henne förvirrad när hon inte har en gul häst på avataren å det känns som en taktik att vilseleda henne (vad säger hon då om alla andras avatarbyten??)

Tror att Q fick panik när hon insåg att hon inte röstat.
Lägger egen panikröst på MikaTela då telefonen är på väg att ladda ur, motiveringen är att rösterna som kom på Habina var skumma och lite onödiga så hon är inne på att det var för att försöka rädda ngn och eftersom MikaTela uppträdde lite udda dagen innan så röstar hon på henne.
Hakar på Q och tycker hon hittat ett intressant inlägg från Mirtai som kan vara en hint till lyan. Funderar vidare på att det spåret att Mirtai kan vara fårulven. Sätter Dentaku i lyan och har en triangel med Mirtai som fårulv och MT (bevisad ulv) och Dentaku tillsammans i lyan.

Tycker inte det är konstigt att Jfrelin röstade på henne utan ett sätt att undvika att synas så där i början å alla vet ju hur känd Ferrari är för sina knepiga uttalanden. Skriver sedan att Jfrelin kanske inte ens försökte få kontakt m lyan första dagen heller utan att det ibland är bättre att vänta in att en ulv skriver ngt förnuftigt som man sedan kan följa. Skojar sedan att eftersom fårulven blev käk så borde Snurrfian vara i lyan eftersom hon är duktig på att käka dem utanför lyan ;). Funderar sedan över om kommandoran kanske har gjort sig av m bägge sina skills redan.

Jag känner mig lite misstänksam mot Ferrari faktiskt. Och det mest udda är nog att hon tycker att rösterna på Habina kändes onödiga och skumma, men hon röstade ju faktiskt på Habina själv! Hennes röst kom 21.03 och var visserligen en första röst på Habina men det gjorde ju att Habina kom upp i lynchen tillsammans m övriga som hade en röst, dvs Mirtai, Ferrari själv, Dentaku, Snurrfian, Artline och MikaTela.

• Gilla
Reactions: fio
Så varför inte distrahera den de försökte käka igår och käka den inatt igen? Istället för att käka Jfrelin? Logiken är ju kass ^^
första natten misslyckades käket= alfred kan inte ha varit distraherad
inatt så OM ängeln skyddade JFrelin istället för sig själv så kan alfred varit distraherad
Annars har den den möjligheten kvar
Jag tror att den inte valde det under första natten däremot tror jag att den valt det inatt och i så fall gäller det under denna natten
Men kom på @Lobelia om det nu är som jag tänker ovan
Att den under natten valt att distrahera Alfred men råkar bli lynchad idag ? Valet är ju gjort i detta fall innan hon dör - kommer det ända att gälla under natten trots att hon är död? eller blir det inte av då?
( tänker på tex som det varit flera lekar att någon kunnat välja någon att få spioninfo med sedan dör- då har ju spioninfon ändå nått fram då valet skett innan den dog ?)

tillägg: ( fortsätter , fick samtal om min kolikhäst så tog det först . veterinär på gång ut )
kommandoran distraherar Alfred så han inte kan skydda någon nästkommande natt så valet skulle ha varit gjort under första natten för att ha gällt under natten som var

Senast ändrad:
Min tanke är spontant efter att ha läst ditt inlägg @Paddington att Jfrelin röstade på mig med en motvering som grundades på ot omröstningen. Men hon följde Q och röstade på J K. Kan det varit en hint till lyan att kolla ot-röstningen för att se var fårulven fanns? För det är snarare utstickande att rösta på J K och ja, kanske var därför hon också la rösten där eftersom Q hade lagt en röst där först. Följa ulven sas, och sen rösta på mig med en motivering som grundade sig på min röst på författaren.

Spekulerar bara. Jag vet min roll så vet att hon inte röstade på en i lyan i första dl.

första natten misslyckades käket= alfred kan inte ha varit distraherad
inatt så OM ängeln skyddade JFrelin istället för sig själv så kan alfred varit distraherad
Annars har den den möjligheten kvar
Jag tror att den inte valde det under första natten däremot tror jag att den valt det inatt och i så fall gäller det under denna natten
Men kom på @Lobelia om det nu är som jag tänker ovan
Att den under natten valt att distrahera Alfred men rökar bli lynchad idag ? Valet är ju gjort i detta fall innan hon dör - kommer det ända att gälla under natten trots att hon är död? eller blir det inte av då?
( tänker på tex som det varit flera lekar att någon kunnat välja någon att få spioninfo med sedan dör- då har ju spioninfon ändå nått fram då valet skett innan den dog ?)

Men Q. Du gör mig snurrig.

Låt oss säga att lyan försökte käka Alfred natt 1. Vi grundar detta på för oftast så skyddar alltid ängeln sig själv första natten.

Det leder då till natt 2. Då vet ju ulvarna vem som mest troligt är Alfred genom att de misslyckade käket natten innan. Varför inte då använda kommandorans kraft, distrahera Alfred natt 2 - och sen käka honom. Istället för att käka någon helt annan?

Men Q. Du gör mig snurrig.

Låt oss säga att lyan försökte käka Alfred natt 1. Vi grundar detta på för oftast så skyddar alltid ängeln sig själv första natten.

Det leder då till natt 2. Då vet ju ulvarna vem som mest troligt är Alfred genom att de misslyckade käket natten innan. Varför inte då använda kommandorans kraft, distrahera Alfred natt 2 - och sen käka honom. Istället för att käka någon helt annan?
jag tror att det är det de har gjort - men enligt hur det är beskrivet och som Lobelia också förtydligat så är det så att valet görs under natten för att gälla till nästkommande DL så de kan inte distrahera och käka samma natt Dvs distraherade de inatt så kan de käka fritt denna natt som kommer

Min tanke är spontant efter att ha läst ditt inlägg @Paddington att Jfrelin röstade på mig med en motvering som grundades på ot omröstningen. Men hon följde Q och röstade på J K. Kan det varit en hint till lyan att kolla ot-röstningen för att se var fårulven fanns? För det är snarare utstickande att rösta på J K och ja, kanske var därför hon också la rösten där eftersom Q hade lagt en röst där först. Följa ulven sas, och sen rösta på mig med en motivering som grundade sig på min röst på författaren.

Spekulerar bara. Jag vet min roll så vet att hon inte röstade på en i lyan i första dl.

Jag vet inte... Q är ju inte den enda ulven isåfall och det känns lite väl farligt som får att peka ut en ulv på detta viset genom att rösta på en utstickare som Rowling när det bara är en enda ulv som röstat där.

tillägg till detta
Om hon var tvungen att rösta då pga ILR så tycker jag dessutom att hon i sådana fall ( om jag var ond så det fanns två onda uppe för lynch)borde ha lagt sin röst på en tredje ( god )kandidat.

Vad det så ni tänkte i lyan alltså ;)

Faktum är att om du är god så borde lyan valt sitt käk bland bland dom som röstade på Mika Tela för där borde inte fåret ha röstat iallafall. Är ni båda onda blev det svårare...Sen undrar jag om man vågat sticka ut så mkt som får att helt plötsligt dra till med en tredje god kandidat när man röstar kl 21 som Jfrelin gjorde? Troligtvis inte...

Nu kanske hon röstade tidigt på en ulv i dl 1 för att signalera då hon kanske fattade att lyan inte uppfattat signalerna. Vilket dom uppenbarligen inte gjort hehe så det sätter ju Ferrari lite under lupp oxå tycker jag

Senast ändrad:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka