inte jag jag är alltid här !!Och nu gick alla under jorden![]()
hoppas jag inte givk under jorden ( och hoppas att jag inte behöver gräva ner mig på dyngstan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
inte jag jag är alltid här !!Och nu gick alla under jorden![]()
och det vågar du? varje gång jag ens kommer i närheten av mer än 5% alkohol så går det åt pipsvängen!!Jag dricker vin![]()
Jag dricker vin![]()
Jag med!
Och snart ska jag sitta i soffan med söte sambon och titta på film
och det vågar du? varje gång jag ens kommer i närheten av mer än 5% alkohol så går det åt pipsvängen!!
jag lovar jag får fortsätta kampera i din( min ) gäststugaDet som stör mig med Q är ändå att saker ska KLARNA så förbannat när hon åker. Vilken roll menar hon på att hon har som ska få oss att se ljuset? Om hon är kommandoran/ulv så då jäklars får hon sova i garaget nästa gång hon kommer på besök![]()
hm jaja du vet osv osvHade inte fåret redan varit avslöjat så hade det där sett misstänkt ut! Nykterhetsloge, du vet.![]()
jag lovar jag får fortsätta kampera i din( min ) gäststuga![]()
Jag borde ta skärmdumpar på detta om du någonsin funderar på att klaga på att det ser ut som om jag försöker godförklara mig själv...![]()
YEZ!!!I somras så stal Emil hans nyinköpta häst, Lukas som visade sig vara kittlig, ja stal och stal men den illbattingen lurade till sig den fina hästen. Nu har hästhandlaren lämnat ett strot bidrag till amerikabiljetten och han har också tänkt sig att få tillbaks Lukas.
Lukas går i en hage och betar och hästhandlaren smyger sig på från skogssidan, men se det skulle han inte gjort, han upptäcker alltför sent att Emil och Alfred sitter i skogsbrynet och samspråkar.
Rätt som det är far ungen upp och siktar på honom med ett gevär, det ser åtminstone ut som ett sådant. Först blir han alldeles stel och han känner att något varmt och blött rinner läns benet och sedan blir det fart. Det talas länge om det i bygden efteråt, om hästhandlaren som blev så rädd för en träbysse så han sprang ända till Vimmerby i sina gulrandiga byxor.
Snurrfian var medlem i Amerikasekten och ulv.
( ni har inte fångat han änUngen ska till amerika, så är det bara!
![]()
vem farao gör det ? oavsett skärmtid eller inte?Bra jobbat ni som röstade ut Snurris. Skyller på att jag haft dåligt med dator-tid senaste två dagarna, hänger ju inte med i svängarna
![]()