en åt gången eller båda samtidigt?

Pontevecchio

Trådstartare
Ska kastrera mina donnor, frågan är om man ska ta en åt
gången eller båda samtidigt?

Vi bor litet i en etta så de kan inte vara åtskilda om jag tar de samtidigt, gör det något?

vad är er erfarenhet?

Sv: en åt gången eller båda samtidigt?

Ta båda samtidigt du, då har de ju konvalecenstid samtidigt och håller sig förhoppningsvis lugnare. Dessutom kan det ibland bli lite gruff mellan katter som känner varandra när den ena kommer hem och luktar konstigt, luktar de båda konstigt samtidigt så blir nog risken mindre. :)

/Erica

tog mina katter samtidigt, och det var aldrig någon bekymmer med det. hade faktiskt inte ens någon tanke på att man kanske inte skulle göra det

Har inte behövt fundera på detat problem själv, men den spontana tanken är att det vore ännu svårare att hålla dem åtskilda i en liten etta om du tog en i taget? Jag skulle ta båda om jag var du.

/utan erfarenhet

Liknande trådar

Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
529
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 288
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
11
· Visningar
911
Senast: Emmmmma
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 40
  • GVFÖ 2025
  • Vad läser du just nu?

Hund, Katt, Andra Djur