Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
*KL*
Min älskade boxerkille fick vandra över regnbågsbron 10/6 Skrumplever var orsaken.
Men har man engång haft boxer, är det svårt att "byta" ras - så jag hittade en tik på boxerklubbens omplaceringslista som ser ut attpassa mej perfekt. Gjorde en intresseanmälan och tikägarna verkar intresserade iaf, håll tummarna gott folk
Här är min tös som nu har hunnit bli 6 månader. Hon heter De La Pi's Okashi men kallas för Kashi. (Okashi betyder godis eller delikatess på japanska.)
Vi har gått en valpkurs och ska börja en kurs i tävlingslydnad i november. Något som vi också ska lära oss är spår vilket hon har visat talang för.
Lite utställningar ska vi pyssla med också. Sedan tidigare har vi ställt ut 3 gånger. Första gången fick hon HP samt kom 2:a. I november så är det dax igen.
Jag har nog tänkt prova på det mesta, bruks, lydnad och agillity sen får vi se vad vi tycker är roligast. Jag tycker att boxer är en otroligt speciell ras och man har aldrig tråkigt med en boxer i huset!
Vill ni läsa mer om Kashis upptåg så har hon en egen hemsida http://toweokashi.wordpress.com
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...