En BRA klotång

Sv: En BRA klotång

Men giljotinen är SUPERlätt att pressa ihop? Inte alls trög eller tung.

Ja det tror jag på! Har en giljotin hemma som också är ganska lätt, men det är frökens klor som är så in i berget tjocka och hårda, så sista biten måste jag liksom skära skivor in, och jag är nog för klumpig för att fixa det med en giljotin. :D

79707_1224235136.jpg
*bdb-bild*

använder den med saxgreppet(grått handtag) har varit min bäste vän i 2,5 år och fortfarande lika bra:D den blåa är helt värdelös.

Sån har jag också och den har använts på otaliga hundar i över 20 års tid nu. :p En släkting hade en som hon inte använde så jag norpade den fort så jag har en extra ifall min försvinner. :)

minina har också sådana där aphårda klor som är helt jämntjocka hela vägen ut. hon är hopplös att klippa kort! loke har såna fina klor som bildar en liten tapp längst ute när de är för långa. hur lätt och smidig som helst att klippa!

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
526
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
895
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans... 2
Svar
30
· Visningar
7 613
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka