En "epok" är slut i mitt liv

Idag är sista dagen som ordförande och ordinare ledamot i styrelsen.
Totalt 16 år har jag suttit, det känns konstigt men också väldigt väldigt skönt :p
Senaste dryga två åren har varit extremt omvälvande och känslomässigt krävande och nu framöver ska jag BARA göra sånt som jag verkligen gillar och säga nej till allt annat (alla som känner mig skrattar rått nu :rofl:)
Men trots (eller tackvare?) alla svårigheter har jag växt som människa och och tagit gigantiska kliv framåt.
Jag är inte lika rädd längre för att bli ensam (har aldrig haft problem vara själv men det är en helt annan sak)
Vet att det kommer komma dagar när jag är låg och nere och allt känns skit, men det är inte heller så jäkla farligt. Som klyschan säger "efter regn kommer solsken" :D

1676880264888.png
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Under 2021 var jag vid två skilda tillfällen med om situationer där jag trodde att jag skulle bli dödad. Nu blev jag inte det, men det...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: Nytant
·
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 938
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 620
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
733
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp