En kavaj som passar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare sandrahedman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 843
S

sandrahedman

Jag är "långsmal" i kroppen och har väldigt svårt att hitta en kavaj som passar. Antingen blir den för kort i ärmarna eller alldeles för bred. Någon som har en kavaj att tipsa om som ni tror skulle passa? Visa hemskt gärna bild. :D

Sv: En kavaj som passar?

Tack, har du någon bild på den? Pris? :)

Ingen annan som vet om en kavaj som skulle kunna passa, för den enda personen på hela Bukefalos som är långsmal kan jag väl inte vara? :eek: ;)

Eller Pikeur Diana. Lite längre i modellen än Epsom. Mer "dressyrig"
Både Epsom och Diana ligger på ca 1600:- Finns de som säljer dem dyrare men mer än 1600:- behöver du inte lägga. Pmar dig om en sida som dom finns på...

Tack! :D

*puttputt*
Kom igen nu Bukefolket! Jag behöver verkligen råd av en majoritet av blandat hästfolk och det kan vara knepigt att finna någon annanstans än här...

:banana:
:banana::banana::banana::bump::bump::bump:

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 365
Senast: Raderad medlem 147980
·
Småbarn Vår dotter är väldigt slimmad och vi har svårt att hitta byxor som sitter bra på henne. Hon har 92 i längd men då åker de bokstavligen... 2
Svar
23
· Visningar
1 968
Senast: gulakatten
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
690
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 883
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Om samvete vs effektivitet
  • GVFÖ 2025
  • Rumsväxter 2

Hund, Katt, Andra Djur