En liten hyllning till min vovve och alla andra

Grazing

Trådstartare
https://www.instagram.com/reel/CWY2z7AIjN6/?utm_source=ig_web_copy_link

En liten hyllning till min hund som står ut med mig i torrt och vått, han och alla andra såklart hundar är verkligen fantastiska. Ibland krävande och jobbiga men galet vad dom ger mycket.

Han hjälper mig att ta kontakt med folk, han vet när han behöver finnas där, han vet när han ska pigga upp och få igång mig och tänka på annat, han är mitt allt ❤️

Är fler så här tokiga i sina hundar som jag är i min 🥰
 
https://www.instagram.com/reel/CWY2z7AIjN6/?utm_source=ig_web_copy_link

En liten hyllning till min hund som står ut med mig i torrt och vått, han och alla andra såklart hundar är verkligen fantastiska. Ibland krävande och jobbiga men galet vad dom ger mycket.

Han hjälper mig att ta kontakt med folk, han vet när han behöver finnas där, han vet när han ska pigga upp och få igång mig och tänka på annat, han är mitt allt ❤️

Är fler så här tokiga i sina hundar som jag är i min 🥰
Men WOW! Vilka otroligt vackra och stämningsfulla bilder! 😍
 
Jättefina bilder!

Jag har min underbara ligistliga som jag inte vet hur jag skulle överleva utan. De finns alltid till 100% och ställer upp trots att jag inte förtjänar det

Har tyvärr inte bättre bilder på telefonen just nu
D0A49554-592A-4B19-893D-FA62AF30315E.jpeg
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
6 822
Senast: Migo
·
Relationer Det gäller min bror. Varning för rörigt iinlägg Vi i familjen misstänker att han börjat droga eller har något annat "fuffens" för sig...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 067
Senast: lil-sis
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 277
Senast: Saeta
·
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
11 164
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp