En liten valp!

Sv: En liten valp!

Men vad roligt:eek:
Vet ni vem pappan är eller? Är det er fina lapphund som fått valp?

Lycka till:D

Det är min gråhund Maja som fått valp. Pappan är en lösspringande schäfer/border collie som mina föräldrar har haft stadiga bekymmer med i över ett år.

Ska bli intressant och se vad det blir av den. Vaktande, vallande jagande hund? :crazy: Men det blir nog bra. Hade tidigare en korsning schäfer/gråhund och det är en av de bästa hundar vi haft i vår familj.

Vilken liten raring :)! Men tur ändå att hon bara blev en! Hade varit värre med åtta små blandisar att hitta bra hem till.

Schäfer/BC är ju i allafall inte någon helt ovanlig korsning, och vad jag har hört brukar det bli bra hundar. Martha här på Buke har en sådan, om jag inte minns fel?

Liknande trådar

Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 334
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 149
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Jag har inte varit här sedan min äldsta var valp och han fyllde precis 7 år O_o Sen dess har flocken byggts på så nu är de tre -...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Annat
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Tandfen utan kontanter

Hund, Katt, Andra Djur