En så vacker berättelse

Status
Stängd för vidare inlägg.
När någon mer än du har problem att förstå mina inlägg så kommer jag att fundera över hur jag uttrycker mig.
Som sagt arrogant.

Jag har ju inga direkta problem att förstå vad du skriver däremot är ditt sätt att skriva allt annat än ödmjukt.
 
Nej nu struntar jag i det här. Att sänka sig till den här typen av diskussioner och uttryckssätt är långt under min värdighet. Det leder ingenstans heller. Bara slöseri med tid.

Ha det bra så länge :)
 
Den här tråden verkar ha spårat ur och det kommer antagligen inte att komma något mer ur den. Om det är någon som har skiftande åsikt så är ni välkomna att höra av er till mig.

Snurrfian-moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 357
Senast: Milosari
·
L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 199
Senast: manda
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 038
Senast: Bapelsin
·
Gravid - 1år Min första graviditet rivstartade med fruktansvärt illamående, var i princip sängliggandes i tre månader och mådde så otroligt dåligt...
Svar
9
· Visningar
2 360
Senast: Bexzor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp