en sadeltråd igen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare russet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 939
R

russet

Vilket märke/modell tror vi skulle kunna passa till denna ponny?Hon är ca 90 grader och sadelläget är ca 40 cm. Har ni några förslag?

Picture034.jpg

Fler bilder: http://s291.photobucket.com/albums/ll311/heeleen-92/bukefalos/

Sv: en sadeltråd igen

Jo, men 16,5" skulle nog vara det bästa, men det beror ju oxå på sadeln. :)

okej, tack så mycket ska försöka få tag i någon sån sadel då, är ganska svårt och få tag i sadlar man kan prova "häruppe", tackar igen :P :bow: Har du någon erfarenhet av stadiga bomlösa sadlar? (inte "soffkudde" modellerna)

Senast ändrad av en moderator:

någon som har någon erfarenhet av "stadiga" bomlösa? Någon som har ett förslag på dressyr-bomlös som skulle kunna passa min ponny? :)

Liknande trådar

R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 257
Senast: iNHALE
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 906
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 757
Senast: Farao
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 425

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka