En sån där vanlig onsdag

Sitter o tittar på Minnie, som har kurat ihop sig på den ergonomiska musmattan, för att sova...

Själv skulle jag behöva dra till apoteket o hämta ut alvedon, eller vad som är billigast idag...
 

Startat "gäst/TV-soff/säng-toffel"-tillverkningen igen... Undrar var jag ställde förra hösten/vinterns tillverkningskasse... Blocket, marketplace och Tradera - och nej, det är INTE en radannons, det är ett dagboksinlägg - är inte så samarbetsvilliga.
😃
Men jag får väl lägga dem i en hög, som Minnie kan sova på...
Nån användning, ska man väl ha av dem...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Frukost... Härja med katt som har vassa klor... jag törs inte klippa själv, då hon är hal som en ål. Och för närvarande är halva Örebro...
Svar
0
· Visningar
212
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag kommer inte få resfeber förrän jag sitter på planet.... Nu är katten ännu mer nervvrak, låda och kasse med kattmat står i hallen...
Svar
14
· Visningar
864
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
400
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Shoppingtråd hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp