Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gick det idag med fd ägaren? Såg att han var ute på annons![]()
Så nu vet de om det. Jag köpte honom väldigt billigt och säljer honom för ett "normalt pris" nu. Det är en fin häst(+fin utrustning), jag skulle lätt kunna få ytterliggare lite till för honom. Skillnaden är väll relativ, beror på vem det gäller. Om man är arbetslös och måste ta ett lån så visst, det är en skillnad
Huvvaligen.
Dom köper tillbaka hästen, trots höjningen. Det är deras bebis, verkligen. Jag känner mig som något känslokallt monster. Deras bebis ska hem oavsett pris-typ.
Känns väldigt skönt att han får "komma hem" och stanna sen resten av livet där. Vi vet vart han är, att han får sluta sina dagar hos någon som verkligen älskar honom.
Apo kom snart jag behöver en axel nu :/
Dom köper tillbaka hästen, trots höjningen. Det är deras bebis, verkligen. Jag känner mig som något känslokallt monster. Deras bebis ska hem oavsett pris-typ.
Känns väldigt skönt att han får "komma hem" och stanna sen resten av livet där. Vi vet vart han är, att han får sluta sina dagar hos någon som verkligen älskar honom.
Om man köper en häst äckligt billigt, har haft hästen 8mån och lagt ner en massa på den, står i kontraktet att förra ägaren harf örsta tjing på hästen om det ska säljas(dock inte för ord pris), ägaren vill köpa tillbaka hästen för det pris man köpte den för men den är värd det tredubbla. Vad gör man?
Jodå det är lagligt.... I avtalsvärlden kallas det för hembud.Att skriva in sådana saker i ett kontrakt som att förra ägaren skulle ha första tjing, tror jag till och med inte håller lagligt. Begär det hästen är värd och vill de inte ha hästen för det priset letar du efter någon som vill ha den för det priset. Det är ju DIN häst.