Bukefalos 28 år!

En vaken natt kanske

Har varit igång hela kvällen och min hjärna är uppe i varv, så kan inte somna... Så blir det för mig ibland. Velar nu mellan att ligga kvar i sängen och att gå ner till köket och äta något, jag är lite hungrig. En katt ligger här i fotändan och sussar sött, bra att någon sover. Eller ja, alla andra i huset sover. Bara jag som är vaken 🙃 Vi får se om det blir någon sömn. Kanske längre fram på småtimmarna att jag slumrar till?
 

Hmm jag känner att ögonen är trötta nu... Kanske hjärnan vill vara med om jag stänger ögonlocken.
 
Också vaken. Så här långt fram på natten vet jag att det inte blir mer sömn för mig. Men har fått några rätt bra timmar innan så jag ska väl funka hyfsat ändå.

Hoppas din dag inte bli allt för tung av sömnbristen.
 
Också vaken. Så här långt fram på natten vet jag att det inte blir mer sömn för mig. Men har fått några rätt bra timmar innan så jag ska väl funka hyfsat ändå.

Hoppas din dag inte bli allt för tung av sömnbristen.
Nej det går nog bra. Får ta det lugnt så gott jag kan! Tack detsamma ☺️
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 545
Senast: G-uldlock
·
Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 166
  • Artikel
Dagbok Jag är trött jämt. Och veckan som varit var lite strulig. I tisdags var jag tvungen att tappa upp honung på burkar. Det tog sin tid så...
2
Svar
32
· Visningar
5 008
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Om det flyger en svart drake över himlen från solen och försvinner bakom ett moln betyder det då att man måste prata om drakar om man...
2
Svar
29
· Visningar
2 982
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp