Dagbok

En plats för blogg-liknande inlägg och kommentarer. Här kan du skriva en offentlig dagbok.
Trådar som inte verkar vara dagbokstrådar kommer flyttas till rätt forum. Användare har möjlighet att radera sina inlägg och sina trådar under detta forum. De har för närvarande även möjlighet att låsa tråden och att radera andras inlägg. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Dagbok Vantrivdes på mitt förra jobb men mot slutet var det dugligt så fick lite ork att söka nytt och det gick ju bra Har varit på andra...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Soapbubble
·
Dagbok Sitter med tant-katten hos veterinären och väntar på att blodproven ska bli klara. Hon hade kissat inne stora pölar igår och även nu i...
Svar
4
· Visningar
592
Senast: MJLee
·
Dagbok Har varit igång hela kvällen och min hjärna är uppe i varv, så kan inte somna... Så blir det för mig ibland. Velar nu mellan att ligga...
Svar
7
· Visningar
389
Senast: MiaMia
·
Dagbok Jag har haft tre hästar hemma sedan jul, men nu är det bara två igen. Vilket är dels skönt, för det har känts för mycket med tre, men...
Svar
5
· Visningar
1 028
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Jag är otroligt uttråkad. Varje dag är likadan. Trygg och praktisk och förutsägbar och så TRÅKIG! Jag blir så frustrerad och deppig för...
Svar
0
· Visningar
543
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Jag börjar känna stort sug efter att ha häst hemma igen. Prinsessan är ju utlånad på foder och verkar ha det utmärkt. Frågan är väl om...
Svar
3
· Visningar
1 065
Senast: pajaztar
·
  • Låst
Dagbok Har varit föräldraledig ett år. Det var som himmelen på jorden. Så bra som jag mått det senaste året kan jag inte minnas när jag gjorde...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp