attempt
Trådstartare
Jag såg att det redan hade startats julklappstrådar i andra forum, och inte ska vi på Hund vara sämre.
Vad önskar sig era hundar i julklapp? (eller vad önskar ni er för hundrelaterade saker)
Min vovve vill ha:
* En ny BIA-bädd att sova och ha det mysigt på
* Ett stort, saftigt köttben
* Nya leksaker som man kan tugga på, kampa med, och apportera efter (tex sånna där tennisbollar som sitter fast i rep, eller rep med knutar)
* En matte som tar med honom på lite roliga träningar/kurser/pormenader med andra vovvar som man kan leka och flirta med
* Reflexvest så att man syns i mörkret på kvällarna, och så att alla snygga tikar ser en
mm....
Och matte vill ha:
* Varm jacka som tål vatten, vind, kyla osv vid långa, kalla träningspass/promenader utomhus
* BRA promenadkängor, som inte vatten eller snö går igenom efter fem minuter

Och en liten julbild som får er att längta till den vackra vita snön
Vad önskar sig era hundar i julklapp? (eller vad önskar ni er för hundrelaterade saker)
Min vovve vill ha:
* En ny BIA-bädd att sova och ha det mysigt på
* Ett stort, saftigt köttben
* Nya leksaker som man kan tugga på, kampa med, och apportera efter (tex sånna där tennisbollar som sitter fast i rep, eller rep med knutar)
* En matte som tar med honom på lite roliga träningar/kurser/pormenader med andra vovvar som man kan leka och flirta med
* Reflexvest så att man syns i mörkret på kvällarna, och så att alla snygga tikar ser en
mm....
Och matte vill ha:
* Varm jacka som tål vatten, vind, kyla osv vid långa, kalla träningspass/promenader utomhus
* BRA promenadkängor, som inte vatten eller snö går igenom efter fem minuter
Och en liten julbild som får er att längta till den vackra vita snön

Senast ändrad: