Bukefalos 28 år!

En viktig förbättring av trådförhandsvisning

Jag har precis genomfört en större ändring när det gäller förhandsvisningen under trådrubrikerna.
Skillnaden i hur det ser ut bör knappt vara märkbar :) Men systemet bakom förenklar för mig och kan innebära ytterligare förbättringar framöver.

De stora förbättringarna just nu är det numera finns förhandsvisningstext både under Nytt och Bevakat, dvs överallt där trådar listas, (vad jag vet).
Det finns även en möjlighet för varje användare att stänga av trådförhandsvisning under inställningar i kontrollpanelen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 808
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 557
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det var fredag kväll. Klockan hade blivit halv sju och hon var äntligen på väg hem från jobbet. Hon var bara 18 år, men hade lyckats få...
Svar
0
· Visningar
739
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Idag är det precis 12 år sedan jag lade ut mina första hästrelaterade sidor på nätet. ( Lite om vad som hände i början...
2
Svar
39
· Visningar
6 209
Senast: Freydis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp