En ytlig tråd i höstmörkret

fejko

Trådstartare
Eftersom regn är det absolut vanligaste vädret tänkte jag investera i en riktigt snygg regnrock. Har ni tips på några snygga? Det finns ett märke som heter "Rains" men det sägs att de luktar illa, är det någon som har erfarenhet?
Rocken behöver inte vara 100% regntät men den ska tåla en hel del.
 
Kolla in Arc'teryx Codetta, Nila och Hardshell Blazer. Är rätt sugen på en Nila men köpte en Codetta för bara några veckor sen, och så mycket vistas jag inte i regn att jag kan rättfärdiga att köpa båda. :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag vill börja med att säga att jag velade mellan att lägga tråden här eller på Barn men landade i att det inte är bebisen som är den...
Svar
13
· Visningar
1 189
Senast: Milosari
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 734
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 955
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 022
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp