Engagerad i din BK?

Har varit funktionär på typ nästan alla lydnadsävlingar sen förra våren (då vi gick vår första lydnsdskurs), är tävlingsledare i lydnad nu så det blir väl det på kommande tävlingar. Funktionär på agility tävlingen förra sommaren, den enda klubben hade det året, hållit i öppna agility träningar i höstas och varit på möten med agility sektionen. Eftersom vi varit ganska drivande i annat föreningsliv tidigare så försöker vi hjälpa till men hålla lite mer låg profil så att man sen inte sitter med alla bollar i knät. Försöker hålla det på den nivån man tycker är rimlig utan att det går ut över den egna träningen.
 
Jag är tävlingsledare i bruks och lydnad och är ansvarig för ett par tävlingar varje år.
Är även ansvarig för festsektorn och ordnar en klubbfest per år.
Sedan hjälper jag till lite här och där, där det behövs.
 
Sitter i styrelsen och i utbildningsgruppen i min BK. Är hjälpinstruktör och håller just nu på att utbilda mig till SBK instruktör. Är även kursadministratör så jag tar emot anmälningarna, ansvarar över vår kursmail, lägger ut kurser på hemsidan osv. Också administratör för våran FB-grupp. Utöver det hjälper jag till där jag kan, som funktionär på tävlingar och dylikt. Kommer tävlingsleda lite framöver i startklass och klass 1.

Sitter även i styrelsen i rasklubben.
 
Är ordförande, Webbmaster, instruktör och tävlingsledare.
Så hänger rätt mycket på klubben...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 315
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Med lite mer information om arbetsförmågetest och vägen till arbete. När jag kom på plats, var det folk som själva var "inskrivna", som...
Svar
0
· Visningar
445
Senast: IngelaH
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
774
Senast: Rosett
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 078
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp