Engelsk nosgrimma

Pancakes

Trådstartare
Mitt googlande har inte varit tillfredsställande. Vilka träns finns med engelsk nosgrimma? Vilka finns hemma hos bukefalisterna? Visa gärna bild!
 
Vad letar du efter för något? hur vill du att det ska se ut?
Själv körde jag på ett hemmabygge av nackstycke+sidostycken från Schockemöhle och nosgrimma från Eponia
29100
 
Jag köper helt enkelt träns med aachen nosgrimma och tar av nosremmen och syr igen efter fästet.
Enklare att hitta billigare snygga aachen ^_^.
 
Många gånger är de enklare att köpa lös nosgrimma, har samma problem hatar Aachen och blir lika vrång varje gång alla fina träns har de.
 
Dyón har en modell där man kan ta av snokremmen utan att den ploppen som håller snokremmen sitter kvar.
Kan det heta ngt i stil med working collection?🤔
 
Jag har köpt flera kandar som jag använder även som träns genom att ta bort ena nackstycket. Har idag ett Otto Schumacher München kandar som jag har som träns.
Har ett sånt träns med. Det har dock Aachen som jag ej använder. Funderar på att be skomakare ta bort den flärpen.
 

Liknande trådar

Utrustning Alltså inte för att försvara en för hårt åtdragen pullback-nosgrimma på något sätt, men det gjordes en studie för några år sen där...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 001
Senast: SiZo
·
Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
556
Senast: Bapelsin
·
Utrustning Pga bilderna från Falsterbo och andra högljudda protester så har det (äntligen?) börjat pratats om mer objektiva mätmetoder för mätning...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 147
Senast: ginnies
·
Hemmet För att få veckorna att flyta på smidigt så söker vi en whiteboardtavla som veckoplanerare. Den behöver ha veckodagarna uppradade och...
Svar
9
· Visningar
743
Senast: Guldaskig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp