Engelska storlekar

Sv: Engelska storlekar

Kan inte du göra en som är det och lägga in då? Frågan har dykt upp massor av gånger så det vore ju bra att ha en.

Å andra sidan skulle inte den stämma överens med de översättningar som står på existerande täcken.

Kan inte du göra en som är det och lägga in då? Frågan har dykt upp massor av gånger så det vore ju bra att ha en.

Å andra sidan skulle inte den stämma överens med de översättningar som står på existerande täcken.

Problemet är bara att det inte finns nåt referensvärde att börja med, eftersom översättningen är ungefärlig.

Jag förstår inte problemet. Det hade väl bara varit att utgå från den engelska storleken och sen göra en exakt uträkning till cm. Det är det det frågas efter, vad den engelska storleken motsvarar.

Jag förstår inte problemet. Det hade väl bara varit att utgå från den engelska storleken och sen göra en exakt uträkning till cm. Det är det det frågas efter, vad den engelska storleken motsvarar.

Fast den engelska storleken mäter längden i nederkant, inte ryggsömmen så det går inte att översätta rakt av utan att ha något referensvärde att utgå ifrån.

Liknande trådar

Utrustning Ni som har lite större storlekar på ridbyxor vart köper ni dem? Jag har kikat på hööks hemsida men hittade inte många ridbyxor där som...
Svar
7
· Visningar
597
Senast: Kristall10
·
Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
229
Senast: EZMK
·
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
424
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
353

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• GVFÖ 2025
  • Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka