Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Att känna sig ensam är aldrig roligt. Har du några intressen du kan utöva som involverar människor?
Hur gammal är du? Att bara sitta hemma brukar sällan göra saken bättre, utan ut och hitta på något hittar man på något i miljöer där det vistas mycket människor så kan det kanske kännas bättre?
Har du några husdjur?
Det finns nämligen grupper på facebook för t.ex katt/hundägare och andra djur. Där kan du ju isåfall prata med likasinnade och skaffa vänner som har samma intresse som du Hundgrupper brukar dessutom anordna träffar där man går på promenader tillsammans.
Kropp & Själ
Hur gör ni som lever ensamma utan barn eller partner? Känner ni er någonsin ensamma? Vad gör ni då när ni sitter där hemma i lägenheten/...
Trädgård & Växter Ja, att acceptera deras existens är det jag gjort tidigare och det är nog så jag kommer fortsätta göra framöver också. Gräva upp rötter...
Hundavel & Ras Tillägg; (ja jag kan tjöta hur länge som helst om den här rasen) De är ofta stora, tunga, klumpiga, tar plats och tror själva att de är...