Ensamhetstränad

escodobe

Trådstartare
Idag har jag kommit fram till att Ceasar är ensamhetstränad.

Han kan vara ensam med Brutus så länge jag låter dom vara ensamma, upp mot 6timmar.
Han är okey om jag tar ut Brutus på korta svängar och längre - hitills har jag lämnat honom ensam upp till 1.40 och han har sovit hela tiden och jag tror inte att längden är minsta problem med att öka. Det jobbigaste brukar ju alltid vara början.

Ska bara se till att jag underhåller träningen men jag kan från och med idag säga att jag har två hundar som kan vara ensamma hemma.

Det har tagit över ett år, men det GICK. Det GICK TAMIFAN!
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 548
Senast: tott
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 708
Senast: Rie
·
Hundträning Min mamma gick plötsligt bort i söndags och jag har därför hennes 4-åriga mittelspitz hos mig just nu. Han har i princip aldrig lämnats...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 365
Senast: Vassi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp