Enslige till kanin?

Wippos

Trådstartare
Hej! Vi har övergått från vanligt hö till ensilage pga hosthäst. hästarna fick då spruta för att kunna äta av ensilaget, det finns vissa bakterier dom behöver vara immuna mot. funderar nu på om man kan ge kaninen ensilage eller om det är farligt för honom, i med att han inte har fått någon spruta el liknande. ger honom just nu av vanligt hö för att vi inte vågar på att ge honom ensilage. (han är en hermilinhane på 1,5 år)

snälla någon som vet?

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
701
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 241
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 165
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 991

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka