enzion alt foderjäst

Fille

Trådstartare
just nu äter min häst foderjäst, men typ i nästa månad hade jag tänkt sluta med foderjäst och börja med enzion.. men en ja känner tycker det är "onödigt" eftersom enzionet innehåller b-vitaminer precis som foderjästet. Vad tycker ni? hovslagaren rekomenderar enzion och min kuse har gått på det innan oxå. jag har lite beslutsångest eller va man ska kalla det för eftersom enzionet är så himlans dyrt!

Sv: enzion alt foderjäst

okey! jag tror jag ska börja ge det. Är det bra för oss människor oxå? (jag förstår att det inte är giftigt! tihi) Tycker det är gott att äta själv;P fast det kanske finns billigare tillskott för oss!?

enzion är superbra,det va den enda som fukade på min häst iaf dyrt men värt varenda krona

Vad är det för medel och vad är det bra för? Diarréhästar eller? Kostar? Köper man det?

Jag ger min häst enzion för hennes dåliga hovar. Har prövat allt mojligt förut,men enzion är det enda som gett synliga resultat.Det är dyrt,men värt varenda krona tycker jag. Jag köper på börjes,där kostar det 439:- för 1,36 kg.....

Finns det på börjes?? jag köper på lars biderman o där kostar det typ 540 kr!

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 412
Senast: athena
·
Foder & Strö Vill ha lite tips, har tyvärr dålig koll på olika foder. Ska göra en analys på hö´et för i år och utgå från det. Men som sagt ge lite... 2
Svar
26
· Visningar
3 057
A
Hästvård Alltså, jag vet inte alls hur jag ska göra! Står just nu i ett stall med ca 20 hästar, de går på bete ink. min häst då! Betet kostar...
Svar
5
· Visningar
841
Senast: arabia
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip... 2
Svar
25
· Visningar
7 610
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka