Epilepsi hos katt

Hur gör du om du behöver resa bort, har du någon kattpassare som klarar av att ge medicin till katten två gånger om dagen eller tar du katten med dig? Jag är orolig för att bli väldigt låst vid bostaden. Jag har vänner och familj på orter ganska långt bort och vill dessutom kunna ha ett socialt liv utanför bostaden.
Har en som matar dom och medicinen gömdes i mjuka godisar som hon åt. De var dessa gånger 12 timmars regeln inte alltid hölls men då det bara var ibland gick det bra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 537
Senast: tott
·
Hundhälsa Så orolig för min tjej, en landseer tik på 10 månader. När vi vaknade i lördags var hon slö och hade hög feber (40). Veterinären...
Svar
2
· Visningar
1 291
Senast: Ela
·
Katthälsa Vår katt M har börjat kräkas lite för ofta för att det ska kännas bra. Det har kommit långsamt, så det finns ingen uppenbar "då började...
Svar
17
· Visningar
5 304
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Ursäkta för långt inlägg! Lite bakgrund: Vi adopterade vår (inne)katt från ett katthem han var då fyra år gammal (idag 12 år). Han har...
Svar
0
· Visningar
1 466
Senast: Safir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp