Equiline Otagon

Sv: Equiline Otagon

Nu har jag varit och beställt ett schrabrak + luva och det blev brunt schabrak + brun luva med en gammelrosa pp. blev enklast så :p nästan snyggast oxå, det blev snyggt och stilrent, jag har så många med dubbelpp så det här kommer nog bli skitsnyggt :d

Syns lite kasst men schabraket är brunt och det är två pp som är tvinnade med varann, den ena samma bruna och den andra svag gammelrosa:love:
11791270.jpg

Oj, såg nu att du redan beställt.
Annars om man har svart utrustning är det ju snyggt om det är rosa och svart pp tror jag!:idea:

Ja dressyrsadeln är svart och hoppsadeln är brun. Men jag körde som sagt bara med en PP, då det blev enklast så, fick sån beslutsångest så jag inte kunde bestämma mej vilken färg jag skulle ha på den andra pp:p

Idag var jag och hämtade mitt nya schabrak. Fick det i en finare brun färg :love: Nu väntar jag bara på att den matchande equiline luvan ska komma oxå :d

15035371.jpg

När jag var på s*orren så hade dem global schabrak,, men inga roliga färger,, hade dem mera nu?:D

Nej, men idag när jag var där höll dom på att göra om för fullt, en massa kartonger från equality line fanns även där, så det blir spännande att se vad det är för snygga nyheter dom fått in :D

ÅÅ får nog ta och åka dit någon gång den här veckan:D

Vill ha lamicell lindorna som är typ rostfärgade:d hade inte med mig pengar senast.:o

Det schabraket är riktigt snyggt, tom jag som är allergisk mot rosa tycker att det blev riktigt fint. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 551
Senast: Lavinia
·
Ridning Jag har ett 7- årigt sto som jag ägt sen hon föddes. Hon har en del åsikter, humör och integritet och testar andra som ska hantera henne... 2
Svar
22
· Visningar
4 914
Senast: Exotizc
·
Äldre Sjukvården ska det förstås stå. Känner mig både förbannad och besviken. Nästan uppgiven. (men inte riktigt. Då skulle jag ju inte vara... 24 25 26
Svar
515
· Visningar
42 495
Senast: Korven
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
4 065
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka