Equimins sommarspray, köpa var förutom Eko?

Sv: Equimins sommarspray, köpa var förutom Eko?

Fragansia, var ligger det då?

Eko i Stockholm hade helt slut btw =/

Jag beställde från Sandviken men har inte hört ngt eller fått några flaskor hittills så frågan är om de har slut de också.

Nej, den finns inte med på hemsidan. Men jag ringde och hade dem i brevlådan två dagar senare. Jättebra service!

Den fanns med på hemsidan när jag beställde, om vi pratar om Sandviken trading?

Jag har inte fått flaskan än, men betalade i måndags, så oroar mig inte än.

I Hagaström:
Hagaströmsvägen 148

Jag skulle kunna köpa nån flaska och leverera den till dig nån gång nästa vecka :idea: Eftersom jag ändå är i dina trakter (och lovat att svänga förbi :D )

Bara för att förtydliga... är det Equimin eller Equimins sommarspray som är den man ska leta efter? Jag har köpt den utan s, turkos flaska, och hoppas att jag köpt rätt märke nu... :crazy:

*kl*
den svenska importören heter Hippodrom btw

Fick flaskan (från Sandviken TRading) i måndags. Och har bett 'stället där jag köper sadlar' beställa hem (de hade slut).

Nu ska vi se om fbldonnan tål det, och om det är så bra som alla säger med =)

Jag fick precis ett meddelande från Sandviken trading att sommarsprayen som jag beställt är slut. Någon som vet något annat ställe man kan beställa ifrån på postorder? bor uppe i Norrland så vi har inte så många hästbutiker i närheten...

Jo jag hittade den där också alldeles nyss..men inkl frakt så skulle prislappen hamna på 425kr! det kändes nästan väl saftigt...

De och Sandviken är de enda jag hittat på nätet överhuvudtaget.. Tyvärr =/

*KL*

på mitt granngården kostar den ca 100kr....

jag vann en sådan flaska nyligen, dock har inte myggen kommit.. varför är den så bra?

Granngården där jag bor hade det inte men jag lyckades få dem att ta hem från en av deras andra butiker söderut! :)

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag har hamnat i ett dilemma där jag sålde en häst för ett halvår sedan som köparen nu vill häva. Grejen hör till att hästen har... 2
Svar
27
· Visningar
4 273
Trädgård & Växter Jag har i två år (!) försökt köpa en viss sorts lite gammaldags frö till ett torktåligt vallgräs som heter Foderlosta (Bromus Inermis)... 2
Svar
34
· Visningar
2 542
Senast: skogaliten
·
Juridik & Ekonomi För några veckor sedan köpte jag en hästtransport, ett Ifor Williams 1,5-hästars, årsmodell -14. Köpte den från ett dödsbo, en kvinna... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 284
Islandshäst Har tittat lite på islandshästar. Är väldigt sugen på en egen. 😍 Har tittat litegrann och konstaterat att dom är ganska dyra. Hur kommer...
Svar
9
· Visningar
5 232
Senast: Vallmo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025