Evergreen

Trådstartare
Nån som har beställt ngt därifrån nångång? Hur lång tid har det tagit för sakerna att komma??
Beställde ett täcke därifrån för ca. 2 veckor sedan, sakerna ska komma "inom 10 arbetsdagar" enligt hemsidan.
Blir galen, måste ha det där täcket!

Sv: Equinet

Ring till dem och fråga. De kan ju vara så att de dyker upp närsomhelst! De är bara att vänta uttåligt! Vad är det för täcke ?! :)

Mejlade igår, får se om dom svarar annars får jag la slå en pling...
Ett horseware amigo 200g ;)

10 arbetsdagar.. Då är ju inte två veckor spec. länge! För man måste ju dra bort 2 dagar per vecka ;)
Håll ut!! Det kommer nog inom några dagar, annars är det bara att ringa och fråga precis som Asterix skrev :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 438
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 297
Senast: Tiger tok
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
667
Senast: cowgirl81
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
563
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka