Equipe schabrak.

Sorbe

Trådstartare
Ni som har köpt Equipesadlar och fått med schabrak, lägg in bilder på schabraken ni fick med. Finns det många olika att välja bland? Eller får man bara ett?

Sv: Equipe schabrak.

Ska fixa bild på mitt..

Vi har beställt sadlarna genom vår tränare, som har hjälpt oss med att mäta hästarna mm, så hon har haft med sadlarna till oss när de varit klara och då har Susanne skickat med ett schabrak med sadeln så man har fått det man har fått.
Till min sadel hade hon glömt lägga med schabrak så jag valde ett själv hos dem i Falsterbo.

Sv: Equipe schabrak.

Man får välja färg själv. Finns i Vitt, rött, blått och grönt. Allround eller dressyr.
Jag tog ett blått allround.

IMG_5608.jpg

Liknande trådar

Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 737
Senast: Edla
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
889
Senast: TinyWiny
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 255
Senast: iNHALE
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
880
Senast: Lisen82
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II