Equlines långa lindor

Sv: Equlines långa lindor

Dom har haft, det vet jag. Men sidan är nerlagd eller något. Den har inte funkat på ganska länge i alla fall.

Ohh finns det sådana? I fleece? Har alltid såna problem att få lindorna att "räcka" när jag lindar med mina "fluffpaddar :p"

Samma här , därför är jag på jakt efter de som är 5 meter. Vet att de fanns på Equinet förut..

Såg nu att Henrikssons hade 5 m långa stallindorna, precis de som jag letar efter ! :)

Aha så bra :) För då skulle jag ju slippa skicka efter . Men de kostar runt 200:-/paret eller?

Meen då :p . Jag som erbjöd en gratis boxplats o allt över dagen hehe. Hihi, du kan bli medlem i LxRK och så kan du vara med på vårat KM i dressyr då, i november ;)

tänkte precis föreslå h-sson, men attan det var för sent ;)

Förlåt, men är du schizzo eller varför skriver du med dig själv? :D Det ser otroligt komiskt ut :rofl:

Ähh ja skrev ju till peplis ju men hennes inlägg har tydligen försvunnit .

Så mobbas inte :p ;)

haha, vad mysko att mina inlägg försvunnit..

jag kanske gjorde reklam när jag skrev namn på en tävlingsplats :angel: :confused:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 130
Senast: Görel
·
Kropp & Själ Jag måste ha benet lindat några veckor till. Men hur sjutton får man lindan att sitta kvar? Ska vara hela underbenet, foten till knät... 2
Svar
35
· Visningar
1 603
Senast: sthu
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 446
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
971
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka