Era åringar!

Sv: Era åringar!

Har ett arabsto född 27/4 - 03 och hon är 145cm, vi tror hon blir mellan 155-160cm. Vi håller tummarna!!!

cajsa skrev:
Har ett arabsto född 27/4 - 03 och hon är 145cm, vi tror hon blir mellan 155-160cm. Vi håller tummarna!!!

Vad är det för stam? *nyfiken*

Min är ju född 14/4-03, och maxad D sist jag mätte (kanske gått över nu) och jag tror hon blir kring 155.

(lånar knapp) Min tidigare nämnda Akriboriunge f maj 03 är i dag 162... Behöver jag säga att jag fruktar att jag måste köpa en stege om ett par år när det är dags att klättra upp på honom...

Hans lille kompis e Quite Easy är lika gammal och knappt 150. Snacka om Helan o Halvan...

Liknande trådar

Träning 3 åringen är hemma efter 2.5 år på lösdrift. Han är gänglig och jag tycker han ser mer ut som en 2åring än en 3åring. Upplever att han... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 001
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det finns stora brister hos flera ryttare gällande planering för träning och tävling med sin häst. Det visar en undersökning som Agria...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 156
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: CaisaCax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka