Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan slänga ut en fråga på fb imorgon om intresset.
Om man får alltså, sist jag hörde var typ att det bara var rykten som inte fick spridas vidare än![]()
@Sleepan Åh, jag förstår precis. Det är en sak att innan tänka "åh men det kommer vara värt det", innan man egentligen vet exakt vad det innebär.
Vad ligger ert OB på? Och vad är en genomsnittlig lön?
(ursäkta nyfikenheten)
Vårt max-OB är på 60 kr i timmen, och det är vad vi får på jul/nyår/mm.
Helgnatt tror jag är 52, helg eller vanlig natt är 45. Och kväll (efter 22) är 30 kr.
Min lön är 24500:- och det är vad de flesta som jobbat 0-5(kanske 6) år. Dock finns det de med 10 år i tjänst som har samma..
Men det är ju gräsligt. Jag har 100% OB på helgen, Om jag jobbar t.ex. nyår så får jag 100% OB samt en betald ledig dag senare under året.
Vårt max-OB är på 60 kr i timmen, och det är vad vi får på jul/nyår/mm.
Helgnatt tror jag är 52, helg eller vanlig natt är 45. Och kväll (efter 22) är 30 kr.
Min lön är 24500:- och det är vad de flesta som jobbat 0-5(kanske 6) år. Dock finns det de med 10 år i tjänst som har samma..
Ni har bättre "vanligt" ob än vi bussförare i alla fall. Under 20 vardagar och under 40 på helger,
Fast vad jobbar du med då? Och hur ofta jobbar du helg?Men det är ju gräsligt. Jag har 100% OB på helgen, Om jag jobbar t.ex. nyår så får jag 100% OB samt en betald ledig dag senare under året.
Alldeles för lågt för båda yrkena oavsett.