Era favoritpoddar?

Min absoluta favoritpodd faktamässigt är The Humble Hoof. Så jäkla bra! Rekommenderas verkligen!

Feed Room Chemist: An Equine Nutrition Podcast är väldigt amerikansk och hon är säljare hos Bluebonnet Feeds men tycker ändå det är en hel del intressant och mycket korrekt fakta i grunden ändå.

The Journey On finns mycket väldigt intressant i men jag orkar inte riktigt sålla länge för det är också mycket annat utanför relationen direkt till hästarna som jag har lite för dåligt tålamod med. Första två avsnitten tyckte jag var väldigt intressanta dock.

Lyssnar också på utvalda episoder av Straight from the Horse Doctor's Mouth och The Whole Horse Podcast with Alexa Linton. Båda har jag hittat genom att söka på specifika saker jag vill höra mer om och gillat det jag hört och plockat mera.

Allihop finns på Spotify.

Svenska poddar har jag ofta väldigt dåligt tålamod med, de brukar inte vara så djupa eller mest en massa knäppa förlegade åsikter presenterade som fakta. Som ofta I Vilket hästjobb tex även om det såklart finns massa att snappa upp ffa av intressanta gäster. La till typ alla som fann för något år sedan.

Den jag gillade mest var Häst & Ryttare, ska nog ge den en ny chans. Tillsammans med de två nya Equinect och Morotspodden som jag fick upp som förslag nu när jag behövde kolla exakt namn på sen första (mindes bara Susanna Davidsson var med 😅).
 
@WSLPZF Du har inte några poddar att rekommendera? :)

Som djurträningsnörd så älskar jag Animal Training Academy. En massa helt fantastiskt innehåll med fantastiska människor, och på något sätt blir det mesta jätteintressant även om man inte trodde ämnet var något man skulle bli så lockad av. :)

Reko Hästliv är också bra, Relationsbaserad Hästtränings podd är det. Equine Clicker 101 med Shawna Karrash, Drinking from the Toilet och The Willing Equine måste jag ju också rekommendera. :)

(Jag älskar att ha en podd i öronen när jag går och mockar!)
 
Försöker beta av poddar i samband med vanlig mock och annat stallarbete och typ tvätt eller fix hemma......

Ingen som skrivit något om pälspodden? Så tipsar om denna
Edit: kolla ridpodden också.
 
Jag gillar the Horse.
På engelska men de intervjuar "experter" inom olika områden som rör hästar.
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Det var en gång en prinsessa vid namn Cimorene, som bodde i det blomstrande kungadömet Linderwall. Linderwall var ett lugnt kungadömme...
51 52 53
Svar
1 058
· Visningar
35 361
Senast: Intejag
·
Hästmänniskan Det här inlägget är främst riktat till er som driver eget företag inom hästbranschen (tävlingsstall, försäljning etc), och till er som...
Svar
2
· Visningar
1 461
J
  • Låst
Övr. Barn Jag har för mig att det finns en liknande tråd, men jag hittar den inte. Min nya sjukdom som tvåbarnsmamma, det DÅLIGA SAMVETET :eek...
Svar
7
· Visningar
1 844
Senast: Mitzi
·
Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 660
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp