P
pollan
ja presis jag skulle vilja veta hur era hästar har det en helt vanlig dag.. från första morgon fodringen till sista på kvället och allt där i mellan... hage,ridning mm,mm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
pollan skrev:ja presis jag skulle vilja veta hur era hästar har det en helt vanlig dag.. från första morgon fodringen till sista på kvället och allt där i mellan... hage,ridning mm,mm![]()
Dobben skrev:de har inte vatten i hagen på vintern, så jag vill inte fodra med hö i hagen.
/Dobben
En helt vanlig dag går mina tjejer ut mellan 6-8.30 ca, där har dom fri tillgång på hö. Är det vackert väder får dom oftast stå där och njuta av det till mörkret har lagt sig, då tar jag in den hästen jag rider, sen tar jag en lite promis med unghästen. Klockan hinner väl bli framåt 21.30-22.00 innan dom får sitt kraftfoder, dom har fri tillgång på hö inne, och så är det godnatt.pollan skrev:ja presis jag skulle vilja veta hur era hästar har det en helt vanlig dag.. från första morgon fodringen till sista på kvället och allt där i mellan... hage,ridning mm,mm![]()
Dobben skrev:- de har inte vatten i hagen på vintern, så jag vill inte fodra med hö i hagen.
/Dobben