Sv: Era promenader?
Jag kan ju svara för mig själv oxå, jag jobbar skift så mina vardagar/helgdagar "flyter ihop", precis som någon ovan skrev.
När jag är ledig eller jobbar natt så börjar vi dagen med en längre skogspromenad, busar mycket och den lilla vovvan får "söka" sin frukost. Hon äter nämnligen aldrig på morgonen så vi lurar i henne det på promenaden... Båda hundarna lösa och vi går mycket "off road" där det finns massa roligt att göra, och framförallt dofter av vilda djur. Ena vovvan är jakthund så det är uppskattat.
Mitt på dagen tar vi en ridtur, beroende på vägval så får den lilla följa med, men den stora är alltid med -hon är den av dem som lyssnar tillräckligt bra för att vara lös i trafik o bland folk.
På kvällen blir det ibland bara en toalett-promenad, lillskiten i koppel (luktar mycket gott vilt i skymmning...). Kommer husse hem tidigt brukar vi gå lite längre och träna lite personsök, o då får lillan vara lös oxå.
Ibland är jag egoistisk och tar bara ut min hund så vi kan träna på vår apportering och på lydnad. Omöjligt att ha lillan med, hon skall bara döda dummyn/anden och får hon inte det så gallskriker hon

jakthundar... *suck*
Övriga dagar, när jag jobbar dag, em eller har jobbat natt(=sover på dan) så är bara min hund hemma så vi kör vårt eget race med apporteringsträning, konditionsträning och ridturer beroende på min trötthet/tiden. Konditionstränar gör visserligen bara hunden, jag åker fyrhjuling