Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag fyndade en Albion Legend K2 innan jul, men tyvärr blev det en miss med bomvidden så den var för smal men jag betalade 7500kr ink frakt för den och den var 3 år gammal och sålde den för 9800kr
Det tyckte jag var en bra affär
Har även fyndat en Stübben islandssadel nu i dagarna alldeles ny för 16000kr ord pris 24000kr
Prestige Eventing, endast provad, 13000kr med kvitto och garantisedel.
Amerigo Classic Pinerolo i mkt bra skick, komplett med Amerigo sadelgjord och stigläder, 12000kr (köpt från England så frakt tillkom m 550kr). Passier PSL hopp i bra skick 4500kr.
Beställde en helt ny hoppsadel från en ridsportsbutik och blev smått överraskad när jag skulle betala, fick 50% rabatt eftersom det var en utgående modell..
En Kieffer Wien som jag köpte för 1500 kr. Den var i nyskick men en lagad skada i lädret i sätet. Den är fortfarande fin efter 17 år!
En begagnad Butet för 16000 kr, också typ oandvänd.
Jag gör tvärtom! Har köpt en massa sadlar som inte passat och som jag sålt sen, alltid billigare än jag köpt dem.
Men nån måste ju göra det också , och någon annan ska tjäna på sin affär!