Era stall - bilder ***********

• Träning
  • Trådstartare Trådstartare Chagini
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 2 944
Sv: Era stall - bilder ***********

Jo, jag vet ungefär vad du menar... men hagen är ganska långt från huset och lite svårt att komma åt att gjuta golv och sånt så pass nära att det går att göra gångar från boxen till hagen...
I ladan finns det redan golv, och gubben e ju snickare så han fixar stall o material enkelt.. ;)

Lösdriften blir med jordgolv....får försöka fixa det så att det alltid är torrt o fint ändå (högst upp i hagen, så det lär inte bildas nån sjö där iaf)

Sv: Era stall - bilder ***********

Det är på K1 där jag jobbar. Nybyggt, superbra arbetsmiljö!

Liknande trådar

Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 184
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 226
Senast: Claraclara
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Västerbo Stuteri kommer att få in ett nytillskott till deras hingst park inom kort. USA-födde Muscle Hill-sonen Air Power kommer stallas...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025

Hund, Katt, Andra Djur