Eremitkräftor?

S

sally_lipton

hej!
Jag har lite frågor och funderingar angående eremitkräftor... Jag ska byta upp mig till ett större akvarium till mina firrar och då står ju det gamla tomt. Så jag tänkte att man kanske kan ha något annat skoj djur där i. Så jag sökte lite på zoonen och hittade en artikel om just eremitkräftor!
Bara så alla vet så är akvariet på runt 20 liter.
Så, är det någon eremitkräft-kunnig här? Eller kanske någon annan som har något förslag på något lättskött och lite smågulligt djur?
Jag kanske ska nämna att akvariet som nu står tomt läcker en aning...:p

Hoppas någon kan hjälpa mig.. :D /ML
 
Sv: Eremitkräftor?

Aha.., ja räkor är ju ultrasöta! ska snacka lite med familjen och sen kolla om dom har sånna små på djurafären.. + läsa på :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag sitter och velar om plugg/ jobb. Har en civilingenjörsexamen och jobbar inom det området nu men börjar inse att jag kanske...
2
Svar
23
· Visningar
3 867
Senast: tex
·
Ridning Hej på er! Nu när det börjar bli kallare ute och hagen är en leråker så att hästen blir ganska stillastående på dagarna märker jag att...
Svar
9
· Visningar
1 965
Senast: RubinNovak
·
Trädgård & Växter 1/4 får vi nycklarna till vårt nya hus. Till huset hör en trädgård om ca: 1100kvm som är byggd i etage. Jag funderar på vad vi skall...
Svar
10
· Visningar
2 096
Hästmänniskan Hej Jag skulle gärna få lite råd av personer med egen erfarenhet av allergi och hästar och kanske t.o.m hälsoångest (om det finns ngn...
Svar
9
· Visningar
3 215
Senast: Zanuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp