Erfarenheter av varannan veckas boende?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Erfarenheter av varannan veckas boende?

jag har bott varannan vecka i nästan hela mitt artonåriga liv. På både gott och ont måste jag säga. Jag kan fortfarande tycka att det blir flängigt med så snabba byten, men när jag stannar hos t.ex pappa i två veckor har jag tröttnat för länge sen. Fördelen med att bo varannan vecka tycker jag är att jag får mycket mer kvalitetstid med mina föräldrar, vi hinner inte komma in i vardagsgnatet. Jag har också två systrar på 14 och 16 år och vi tre kommer också bra överens eftersom varje fredag när det är "byte" är vi glada över att få träffa den andra föräldern. Mina kompisar med föräldrar som bor ihop kan inte förstå hur jag orkar men man vänjer sig. Nu har det blivit så att jag är mest hos min pappa eftersom jag har alla mina kompisar här. Den enda nackdelen som jag ser det är att man kan få lite dåligt samvete om jag är och träffar kompisar/pojkvän/äter ute i princip hela veckan så vi inte hinner träffas. Fast det är nog inget problem för dig än sålänge. Lycka till!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 742
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 688
Senast: sjoberga
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 880
Senast: Ramona
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 608
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Hage
  • När fan slutar jag ramla av?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp